سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]

خبرگزاری فارس: سرتیپ بازنشسته ارتش سوریه در گزارشی تحلیلی تاکید کرد دشمنی غرب با روحیه استکبار ستیزی آقای احمدی‌نژاد مهمترین دلیل تلاش غرب برای اتخاذ رویکرد القای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

 


به گزارش فارس، "برهان ابراهیم کریم " سرتیپ بازنشسته ارتش سوریه در گزارشی تحلیلی برای نشریه "الشباب " مصر به بررسی اهداف غرب از القای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخت و آن را در راستای دشمنی آنها با روحیه استکبار ستیزی احمدی نژاد دانست.
وی در این مقاله آورده است : هدف غرب از تبلیغات گمراه کننده خود این است که دلایل واقعی دشمنی‌شان با احمدی نژاد را مخفی کنند.
این مقاله تاکید می‌کند حمایت احمدی‌نژاد از مقاومت ملی لبنان، فلسطین و پیروزی مقاومت در جنگ‌های اخیر با رژیم صهیونیستی که منجر به از بین رفتن نقشه‌های سازشکارانه شد از دلایل مهم دشمنی غرب با احمدی‌نژاد است.
این تحلیلگر سوری، طرح مساله هولوکاست در صحنه بین‌الملل و زیر سوال بردن فلسفه موجودیت اسرائیل توسط رئیس جمهور ایران را از دیگر دلایل مخالفت دنیای رسانه‌ای غرب با انتخاب مجدد احمدی‌نژاد عنوان کرد و افزود: نوع برخورد با آمریکا از سوی رئیس جمهور ایران با توجه به بی‌اعتنایی واشنگتن به قوانین بین‌الملل ، غرب را به شدت عصبانی کرده است.
وی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی ، تکنولوزیکی و قرار گرفتن ایران در شمار کشورهای پیشرفته در علوم هوا فضا در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و انعقاد قراردادهای دفاعی مشترک با دیگر کشورها از دیگر دلایل غرب برای مقابله با انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد است.
این مقام سابق ارتش سوریه افزود: اقدام احمدی‌نژاد در برقراری ارتباطات نزدیک و دوستانه با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و اعلام حمایت و آمادگی وی برای همکاری با آنها در همه زمینه‌ها به ویژه در انرژی هسته‌ای و ارتقای جایگاه اقتصادی و سیاسی ایران در جهان ، غرب را مستاصل و ناچار به اتخاذ رویکرد القای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران کرده است.
در پایان مقاله این نویسنده سوری آمده است: رئیس جمهور ایران با درایت و هوشیاری و با در پیش گرفتن سیاست‌های مسالمت‌آمیز با همه طوایف و مذاهب، از ایجاد فتنه و اختلاف جلوگیری کرد.
وی افزود: آقای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری با ساده زیستی و اجتناب از مال اندوزی و حفظ روحیه مردمی و نیز داشتن دغدغه قشر فقیر و مستضعف جامعه محبوبیتی بیش از پیش کسب کرده است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مرتضی احمدپور 88/4/28:: 1:10 عصر     |     () نظر