سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با پاداش دادن به نیکوکار بدکار را بیازار . [نهج البلاغه]
رئیس‌جمهور 3 معاون جدید خود را در مشهد مقدس معرفی کرد
مشایی معاون اول، زریبافان رئیس بنیاد شهید، صالحی رئیس انرژی‌اتمی

رئیس‌جمهور در اولین سفر اعضاء هیئت دولت پس از انتخابات ریاست جمهوری، حدود یک ماه قبل از زمان بررسی وزرای پیشنهادی دولت در مجلس، 3 معاون جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش رجانیوز، دکتر احمدی‌نژاد در این جلسه با قدردانی از استقبال گرم مردم استان خراسان رضوی از اعضای هیأت دولت گفت: مردم استان بار دیگر نشان دادند که بزرگوارانه و هوشمندانه در صحنه حضور دارند.

وی در آخرین جلسه هیئت دولت نهم که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهارداشت: طبق وعده‌ای که کرده بودیم، اولین سفر اعضای هیئت دولت پس از انتخابات به مشهد مقدس انجام گرفت.

رییس‌جمهور افزود: امروز مردم خراسان رضوی ، مشهد مقدس و زائران ثامن الحج علی ابن موسی الرضا(ع) علی رغم گرمای هوای، در مسیر فرودگاه تا صحن جامع رضوی با اجتماع عظیم خود حماسه ای بزرگ خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با شعارها و حرکت عظیم خود یک صدا و یک دل نشان دادند که با هوشیاری پیگیر امور جهان و کشور هستند و اوضاع سیاسی را رصد می کنند.

در آخرین جلسه هیئت دولت نهم، «مجتبی ثمره هاشمی» به سمت دستیار ارشد رییس‌جمهور، «اسفندیار رحیم مشایی» به سمت معاون اول رییس‌جمهور، «پرویز داودی»به سمت مشاور رییس‌جمهور، «علی اکبر صالحی» به سمت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، «مسعود زریبافان»به سمت معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور اریثارگران و «حمیدبقایی» به سمت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

رییس‌جمهور همچنین در این جلسه از زحمات و تلاشهای بی شائبه رؤسای سابق این سازمان‌ها و مراکز قدردانی کرد.

در این جلسه، اعضای هیئت دولت مسائل و مشکلات مردم استان خراسان رضوی را مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار دادند.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مرتضی احمدپور 88/4/28:: 1:55 عصر     |     () نظر